23 Aralık 2009

erikneyaptın

http://www.biletix.com/event.htm?id=LLERI
bu konsere birinci veya ikinci kategoriden ücretsiz beş adet bilet veren ilk beş kişiye birer öpücük hediye ediyorum.
çok ciddiyim.
Serkan için ayrıca bilet ayarlamayın. beş kişiye dahil kendisi.
beş kişilik kontenjanım ise dolmuştur. bilet bulacak kişiler konsere katılmak için kendilerine de bilet bulmalılar.
ha derseniz ki ben beş tane bulamam ama bir tane ayarlarım. sorun değil. ayarlayın tabii ki. yine öpücük veririm. zaten öpücükleri bilet başına dağıtıyorum. beş tane bilet getirirseniz beş tane öpücük veririm. derseniz ki konseri kapatır, tüm biletleri getirirm o zaman grup indirimi isterim. o kadar çok öpücük verirsem dudaklarım yamulur. ömrümü öpücük öpücük dudaklarla geçirmek zorunda kalırım.
ayarlayın lan. yapın bir güzellik. bunca insansınız. birinizin tanıdığı olmaz mı etkinlikte.
vallahi çok şey istemiyorum.
mesela George Benson konserine ücretsiz gitme şansım vardı ama İstanbul'da değildim. ayarlayın be gözünün çapağını yediklerimin. sevindirin şu çocukcağızı.

6 yorum:

  1. 1. Kategori: 370,00 TL (Sahne Önü)
    2. Kategori: 265,00 TL (VIP1 - VIP3)
    3. Kategori: 215,00 TL (VIP2 - VIP4)
    4. Kategori: 99,00 TL (Normal Bilet - İndirimli Dönem)

    YanıtlaSil
  2. bir öpücüğümün 265 liradan başlaması gayet mantıklı bence.
    ortalığı karıştırmaya çalışma.

    YanıtlaSil
  3. Ülkü ve Tanser Akıncı çiftinden damada 3 adet vip1 bilet geliyor.
    lakin geldiği gibi hızlı bir şekilde gitmek zorunda.
    paralı konser değil bu. ücretsiz olursa gidilecek bir konser.
    teşekkürlerimizi iletiyoruz kendilerine.

    YanıtlaSil
  4. Ulan be niye Serkan'a bilet ayarlamayın diyorsun. :( Ulan konseri sana kim haber verdi? Bu acı haberi kim sana iletti? Senin yaptığın ayıp lan!

    Ben "feyssbuk"ta grup açacağım. Ekli olan her arkadaş 1 lira verse yeter.

    YanıtlaSil
  5. tekrar okusana hırbosfer.
    listemde zaten varsın. ayrıca sana da bulmayla uğraşmasınlar. üç taneyi verdiklerinde zaten geliyorsun.

    YanıtlaSil
  6. auhauh artık neremle okuduysam. :D Utandım. :D

    70 küsür yazını bir anda okuyunca böyle oluyormuş demek ki:D

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür