31 Aralık 2009

yeniyılmıyenirakımı

şu yeni yıl zımbırtısına alışamıyorum. niye kutlandığını çözemiyorum. önünde yeni yılın ismi yazılı sünnet maşallahı olan genç gelir ve önünde geçmekte olan yıl yazan, yaşlı görünümlünün götüne tekmeyi atar. ilkokuldan beri bu resim ile hatırlarım ynei yılı. o yüzden saygısızdır. eğitim-öğretimin yanlışı olsa gerek. sevdiremedi bana. çoğu yılbaşına uyuyarak girmiş veya koyun misali etraftakileri izleyerek geçirmiş biriyim. çok da pişman olduğumu söyleyemem. eğlence anlayışım etrafımdakilere göre biraz uyumsuz sanırım. şimdiye kadar eğlence mantığımı en çok uydurduğum kişi Altuğ. o da asosyal. oturup müzik dinlemek veya deniz kenarında mal mal durmak eğlendiriyor lan bizi. daha ne olsun. ne gerek var partiye, hoplamaya, zıplamaya.
geçen sene Cerenler'de geçmişti. gece gece havai fişek bıkbıkına çıkartmışlardı. sabah da buzlanma yüzünden eve dönemeyip orada kalmıştım. ondan önceki seneyi şimdi hatırlayamadım ama biraz düşünürsem bulurum diye tahmin ediyorum. bu sene Baila'da geçecek. ne yalan söyleyeyim evde oturmayı tercih ederdim gibi bir his var içimde. inşallah insanlar gelir de dans edecek birileri olur bari. haybeye gece ölmesin en azından. 2008'e girerken evde sedir koltuk kırmasını yapıyordum galiba. öyleydi gibi geldi. belki de ondan önceki senedir. emin olamadım. şimdi kalkıp çay hazırlayayım ki biraz daha moonwalk çalışmış olayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür