03 Aralık 2009

zamanbükülmesi

dün zamanda bükülme yaşandı. fark ettiniz mi bilmiyorum. 23:30 civarlarında oldu. Erdem'le konuşurken Taksim'den otobüse bindim. otobüs hareket etti. bir iki dakika içinde Tarlabaşı dolaylarında gözümü kapattım. Fındıkzade'ye filan geldik mi acaba diye kafamı kaldırdığımda Beylikdüzü Carrefour'u gördüm. vay anasını dedim. mucize gibiydi. narkozum geldi, tutmayın beni.
ondan inip Büyükçekmece otobüsüne bindim. her zamanki gibi Beykent'ten eve yürürken Vakıfbank'ın önündeyken lan acaba dedim. açıköğretim harcının yatması gerekiyormuş. bankamatiğe baktım, o bana baktı. gittim şansımı denemeye. oldu lan. vallahi oldu. bankamatikten üniversite harcı yatırmak ayrı bir hazmış. İstanbul Üniversitesi'nde okuyanlar anlayacaktır ne demek istediğimi. sabah da ders kaydınız yapılmıştır diye mesaj geldi. vay be. dün mucizelerle doluydu yani.
darısı bugünün başına diyeceğim ama sabahın köründen beri şofer şoffeeerrlik yapıyorum. ablamın pasaport, annemlerin hastane işleri için direksiyon salladım. bak bütün gün araba kullanınca vites koluna tespih bile atıyor insan. konuşmam değişti. direksiyon sallamak filan. işin kötüsü bir de arkada Orion sefili vardı. it soyu kokuyor yahu. şu köpeciklerin kokusuz ve tüy dökmeyenini yapsınlar artık. salyası da olmasa tadından yenmez.
böyle işte. az önce ancak gelebildim tükkana. akşam da ablamda kalacakmışım.
haydi vre işbaşı.
ha bu arada Haris Alexiou'nun bir albümünün içinde öyle bir resim var ki hayran kaldım.
kim olduğunu hatırlamadığım gitarist çalarken bu da ellerini göğsünde kavuşturmuş şarkı söylüyor ama o bakış, o duruş... hayran kaldım. kararlılık, özgüven nedir hepsini açıklıyor. vallahi o tipiyle bana ne dese yaparım. hayır aleksoş diyemem. zaten sesi ayrı bir olay.
böyle işte. arabada uzun süre boş kalınca resimlerle konuşmaya başlıyorsun.

2 yorum:

  1. kaptan kucuk hanimlari da gidecekleri yere birakiver!

    YanıtlaSil
  2. Vay be harc yatırdın diye bu kadar sevineceğini hiç düşünmezdim. :) Ama gerçi seni anlıyorum kadim dostum. İÜ'lü olmak zor iş. :D

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür