04 Aralık 2009

zarlinokimdir

Vatan Gazetesi internet sitesi coşmuş, coşturmuş.
sağlık köşesinden cinsel sağlık soruları ve yanıtları.
yanıtlayan: dr. Cenk Kiper



adet dönemımın 5.gununde bır ılıskı yasadım ıcıme gırdıkten 6 dakıka sonra kan geldı korkuyorum bana yardımcı olun bu adet kanımıdır yoksa kızlık zarımın kanımıdır nasıl anlayacagım harbi kız

içinize girildiyse ??
zaten bnu sormanın anlamı yoktur



ilk ilişkiye girildikten sonra 1,5 yıl ilişkiye hiç girilmediği takdirde 20 yaşa kadar kızlık zarı kedini yenilermiş bunun aslı var mı? (-)

hayır yok,öyle bir şey olmaz



ben 2 yıl önce bisiklete binerken taşlara takılıp çok sert biçimde direksiyonun üstüne düştüm o anda bi acı hissettim ve her yanım kesilmişti eve geldiğimde tuvalete girdiğimde külodumda pembemsi bir kan vardı ve regl olmama yaklaşık 2hafta vardı... kızlık zarı aklıma geldi ama o an korktuğumdan ve utandığımdan dolayı söyleyemedim kimseye başka birşey zannetmelerinden korktum ve hala da korkuyorum ... kızlık zarım bozulmuş mudur? üzgün

bunu yorumlaanlayamayız, muayene olmanız gerekir


ben mastürbasyon yapan 17 yaşında bir kızım.akıntım sebebiyle doktora gittim.doktar alttan baktı bana.muayaneden sonra kızlık zarımın giriş kısmında çentikleşme oldığunu söyledi.ama kızmıyım deil miyim bilmiorum.çentiklenme olunca kızlığım bozulmuş mu oluor?ben hala mastürbasyon yapıorum ama hiç bişey sokmadımda sokmuorumm.acaba kızlığım yok mu oldu.yine doktora gitcem ama muayanelerde kızlık zarım varsa zarar görmez değilmi?çentiklenme kız olmadığım anlamına mı gelir..adetliyken mastürbasyon kızlığı etkiler mi?tşk ltfn acele cvp. düşünceli

mrb,
çentiklenme hafif zorlamalarla oluşabilir, anlattığınız tanıma göre halen kızsınız ve ilişkide kanama olabilecektir. Muayenelerde kızlık zarı zarar gelmez.adetliyken masturbasyon kızlığı etkilemez


yıllar önce başıma geldi.erkek arkadaşımla sadece sürtünme yolu ile pişmanlıkla ilişkiye girdim.sinek ısırığı gibi bir acı hissettim.içeriye girdiğini farkettim çektiğinde 1-2 damla şeklinde kan geldi.kızlığımın bozulup bozulmadığını anlamak istiyorum.doktora gitmeye cesaret edemiyorum.bana bilgi verirseniz çok sevinirim teşekkürler... aylin

mrb,
bu konuda özellikle bu kadar hassas bir konuda muayenesiz yorum yapılamaz,
bunun olmayacağını sizde biliyorsunuz sanırım ve de duymak istediğiniz bu konuda doktora başvurduğunuzda yargılanıp yargılanmayacağınız, çekinmeden başvurmanızı bunun normal muayeneden bir farkı olmadığı hatta daha kolay ve basit olduğunu bilmenizdir


ben bi kere mast .. yaparken okşama ile hasta olacağım dk dek geldi ve kanamam boşalmanın etkisiyle arttı...kızlık zarım bozulmuş mudur?? (-)

içeri bir şey sokmadıysanız sorun olmaz



meraba . benim bi sorunum vardı ve bunu araştırıken sizin sitenis de mastirbasyonla ilgili olan yasıyı okudum . ben lise 1. sınıftayken arkadaşımın mastirbasyon yaptığını duyunca denemek istedim ve vajina ya bişiler sokmaya başladım. ve kızlık zarımın patlayıp patlamayacağını hiç düşünmedim. sora bu olayı bıraktım . daha korkudan yapmamaya başladım . ve şu an kızlık zarımın delik olup olmadığını bilmiorum . çünkü mastürbasyon yaparken bu olay sonun da hiç kan gelmedi . acaba kıslık zarı hemen patlar mı? bununla da ilgili hiç bir fikrim yok. ve doktora da gidemiorum acaba kendi kendime bunu öğrenebilmemin bi yolu war mı? bir de kıslık zarı yeniden dikilebilir mi ? yada eski haline getirilebilir mi? çünkü bu bnm için çok önemli ayrıca ailem içinde yardımcı olursanıs sevinirim. (-)

bunu doktora gitmeden kendi kendinize bilemezsiniz,anlatımlada yorum yapılamz
zar dililebilinir



Merhaba cenk bey, benim sorum ise,kızlık zarı birkaç ilişkiden sonra bile dikilebilirmi? yoksa ilk yırtıldıktan sonra tekrar ilişkiye girmeyip hemen diktirmelimi? (-)

her zaman , her koşulda dikilebilinir



hocam kızlık bozulduktan 7_8 yıl hiç ilişkiye girmesen ve 7-8 sene sonra girdiğin zaman kızlık zarının bozuk olduğu anlaşılır mı kaya

evet,
kızlık zarı bozulduktan sonra kendi kendine zamanla düzelmez



öncelikle böyle bir site hazırladığınız için teşekkür ederiz.çok özür dileyerek hep kafama takılan bir soru sormak istiyorum.ben 25 yaşında bekar bir genç olarak bu zamana kadar çıktığım kızlardan bakireyim diyenler ve bakire olanlarla cinsel ilişkide bulanmadım ama vajinasını parmak soktuklarım oldu... ama herhengi bişey olmadı.. benim ögrenmek istedim parmakla kızlık zarı bozulurmu? kesin olarak bir cevap verebilirmisiniz...gazetelerde okuduguma göre bozulur diyorlar ama ben bu zamana kadar birlikte oldum kızlarda öyle bir sorun olmadı acaba onlar bakiremi degildi...bazende düşünüyorum parmakla bozulcak olsa idi .. bakire kız kalmazdı diye..saygılarımla asi...

Merhaba,
Kızlık zarının yapısı elastik olmadıgı sürece,vajina içine parmak yada herhangibirşey girerse zar yapısı bozulur.Yani yırtılma olur.



yaş:23 cinsiyet:kız Kızlık zarı masturbasyon yaparken parmak veya başka bir nesne sokmakla yırtılabilir mi? Şimdiye kadar hiç bir sıkıntım olmadı fakat en son masturbasyon yaptığımda iç çamaşırımda kırmızımsı lekeler vardı. Tuvalete gittiğimde idrardan önce kırmızımsı bir sıvı geldi. elif

Merhaba,
Eger parmagınızı veya herhangibirşeyi vajinadan içeri soktuysanız zar yırtılmış olabilir.İçeri giriş yoksa yırtılmada olmaz!



Merhaba, İki yıldır arasıra aklıma gelip beni korkutan tedirgin eden bir şey var. İki yıl önce düştüğümde ilk başta bir anormallik yoktu fakat, üzerimi tamamen değiştikten yaklaşık iki saat sonra tuvalete gittiğimde kilodumda çok az açık renk kan gördüm. O zamanlar ailem yanımda olmadığından çok düzensiz besleniyordum, ilk iki haftada yaklaşık 8 kilo varmiştim. onun ardından başlamıştı adet düzensizliklerim sık sık ve az az adet oluyordum. O kanı görünce aynı gün doktora gittim,sadece ultrasonla baktı ve normal dedi.İnanın hiç bir şey anlamamıştım.. Ve üzerine gitmedim.. İki gün az az kanamam oldu. Üzerinden iki yıl geçti ve tedirgin oluyorum,ya kızlığıma birşey olduysa,ya ileride eşime karşı utanç duyacağım bir durum olursa... Bense,eşime tertemiz gitmek için hiç bir zaman sevgili dahi istemedim.Sevgilim de olmadı. Fakat yaşadığım o an aklıma geldikçe korkuyorum. Doktora o zaman düştüm dediğimde gerek görmemişti kızlık zarı muayenesine ve azarlamıştı. Şimdi de ben korkuyorum gitmeye.O sonucu öğrenene kadar ömrümden ömür gider.Ve bir de yırtılmış derse,işte o zaman yaşamaktansa ölümü tercih ederim.Çünkü asla bir erkek olmadı. Türk toplumunda ise kimse buna inanmaz sanırım.Yani biriyle yatmıştır derler... Hoşçakalın.. sevgi

vajinaya birşey batma tarzında gelişmeyen olaylarda yırtılma olmaz genede rahat etmek için muayene olabilirsinizde


bunları okuyunca utandım resmen. ilk başta ağzımdaki yemekleri saçtım gülmekten ama sonlara doğru hepten utanmaya başladım. nasıl cahil bir toplumuz böyle yahu. hele asi... rumuzlu kardeşime hayran kaldım. tüm memleketi parmaklamış kendisi.
otobüste fortlandım acaba bekaretim bozulmuş mudur sorusunu çok bekledim ama on iki (!) sayfa boyunca zarım bozulmuş mudur, patlamış(!) mıdır, kızlığım düşmüş(!) müdür soruları arasında denk gelmedim.

şimdi fahri doktorumuz Özgür Dejin'e soruyoruz.
sevgililerimle sürtünme, ağız ve makat yoluyla birlikte oluyorum. henüz içime kimse girmedi fakat geçen günkü erkek arkadaşım memelerimi elledikten sonra iç çamaşırımda açık pembe renkli bir leke gördüm. acaba orospu muamelesi görür müyüm? her yola gelirim

merhaba sayın yollu. anlattıklarınızdan çıkartılacak tek bir sonuç vardır. ruhsal orospu olmuşsunuz. elinde zar tuttuğu zaman yaşadığı şeylerin üstünü örttüğünü sanan, çok değerli anlarını yaşamak istediği ve çok önem verdiği eşini kandıran bayağı, aşağılık orospunun tekisiniz. toplum ve aile baskısından korkan, kafası çalışmayan, karakteri olmayan bir koyun olduğunuzu da en içten saygılarımla belirtmek isterim. lütfen ne olduğunuzun farkına varın ve kimseye namuslu/namussuz demeyin. öncelikle ahlâk nedir onu öğreniniz. birşeyleri -mış gibi yaparak namusluy-muş ayağına yatmayın. yemezler. şimdi defolun gidin lütfen.

7 yorum:

  1. ıyı gunler ben kız arkadasımla sevısırken penısımı vajınasına sokup cıkardım sadece ama hıc kan gelmedı kız arakadasımın kızlık zarı bozulmuşmudur yoksa penısı soktuktan bıraz yaptıktan sonramı kızlık zarı bozulur bılgılendırırsenız sevınırım ıyı gunler

    YanıtlaSil
  2. sevgili Ömer,
    saniyelerle yarıştığımız bir dönemde zaman çok önemli. zamanı tersten okuyunca namaz oluyor hatta. buradan yol çıkarak yaşadığınız cinsel birleşmenin islami şartlara uygun olup olmadığını denetlemek gerekir. yalnızca islami koşullar yetmez. ateist ve budist düşünce kalıpları içersinde de incelememiz gerekmektedir.
    benim tavsiyem kung fu sex isimli eski bir videoyu bulup oradaki hareketleri denemen. özellikle "invincible wheel" tabir ettiğimiz hareket bekaret açısından oldukça önemlidir.
    bir de Mavi Sakal'ın Kan Kokusu adlı parçasını dinleyebilirsin.
    fakat unutma ki "kan bile kırmızı degil, karakan".
    bunları denedikten sonra bir doktora başvurabilirsiniz.
    önereceğim doktor için www.eminceylan.com adresine bakabilirsin.

    YanıtlaSil
  3. hizmet aşkıyla yanıp tutuştuğumdan kelli üşenmedim ve eğitim videosunun bir bölümünü buldum.
    invincible wheel hareketi videonun sekizinci saniyesinde başlıyor.
    kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  4. ıyı gunler ben kız arkadasımla sevısırken penısımı vajınasına sokup cıkardım sadece ama hıc kan gelmedı kız arakadasımın kızlık zarı bozulmuşmudur yoksa penısı soktuktan bıraz yaptıktan sonramı kızlık zarı bozulur bılgılendırırsenız sevınırım ıyı gunler
    ben buna cvb ıstıyorum lıutfen bılgılendırımısın neden kan gelmedı sokunca yoksa bıraz yaptıktan sonramı kızlık zarı yırtılıyor yoksa kızlık zarı yırtıkmıdır lutfen cvb verın bana

    YanıtlaSil
  5. ta trambolin gibi esnektir. istediğin kadar zıplayabilirsin ya da vaktiyle neşter darbesi yemiştir.
    doktorun dediği "görmeden bir şey diyemem" cümlesi benim için anlamsız kalır. görsem de bir şey diyemem.
    kadında zar varmış yokmuş ne önemi var şu üç günlük dünyada. önemli olan tavlanın zarları kaybolmasın. oyun yarım kalır.

    YanıtlaSil
  6. Oha lan. Okudukça sinirim bozuldu resmen. :S

    YanıtlaSil
  7. İnsanın Çelişkiye Düşmesi Gerçekten Çok Zor..

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür