18 Ocak 2010

coştumyinedalgalanıyorum

hiçbir şey yapasım yok lan. canım çok sıkılıyor.
bütün gün müzik çalışıp açığımı kapatmak istiyorum sadece.
isteklerle yapılanlar ne zaman birbirini tutmuş ki sanki. yine olmuyor.
Ozan abimle çalışmaya başlayacağım belki. nasılsa nazım geçer kendisine. abim değil mi, uğraşsın.
böyle diyorum ama ne vakit çalışabileceğim hakkında hiçbir fikrim yok. benim boş olan iki akşamım var. pazartesi akşamlarında ise onun dersi var. geriye sadece salı kalıyor. bakalım. bir ayarlama yaparız belki. iyi olur çalışabilirsek. onun için değil. benim için. ona işkence olacak biraz.
böyle işte.
Refik Fersan da ne ruh hastası adammış kardeşim. sağlıksız birisi. normal insan besteleri değil.

3 yorum:

  1. ey gözlerinin rengi kadar kalbi güzel kız...


    ruhum...sen de o gün anlayacaksın ki kimse sevmemiş seni benim kadar!!



    ...

    YanıtlaSil
  2. düşme gör sevda bela gözlerdedir
    aşk neşe zevk hep bizlerdedir
    serzenişler nazlar sözlerdedir
    aşk neşe zevk hep bizlerdedir.




    ...

    YanıtlaSil
  3. Zaman zaman oluyor o. Ben de tüm gün yatıp müzik dinlemek istiyorum.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür