22 Ocak 2010

delidolma

bugün Lions Yeni Fenerbahçe'nin kurucuları bi'şey etme toplantısında sunum ve tango gösterisi yaptım. sunum güzel geçti. danslar ise vasat.
çıkınca Burçin Abi'ye gittim ama gidemedim. ne hikmetse bir türlü kısmet olmuyor buluşmamız. pazartesi gündüz için niyetlendik şimdi de.
Baila'da uzun süre üzerine Şenay'ı görebildim. geçen hafta o gelmemişti, ondan önceki hafta ben yoktum, ondan öncekinde de bir gün gidememiştim, gitmediğim gün o vardı, gittiğim gün yoktu. böyle garip bir kovalamaca içindeyiz kendisiyle.
bir de ruh hastası bir psikolog ile tanıştım. kendisine kişisel danışmanlığımı yapması için teklifte bulunacağım. delinin halinden deli anlar.
FormSpring zımbırtısını da iyice sevmeye başladım. sorusuz bırakmayın. soru sormayı değil ama soru cevaplamayı çok seviyorum. onu fark ettim. hep sorun hep cevaplayayım. çok keyifli. birisinin sorusu bir şeyler çağrıştırmazsa soru soramıyorum ama yanıtlamak öyle mi. ne keyifli. vay be.
yatayım şimdi. yoruldum epey.
vış bana.

4 yorum:

  1. Dur la hesap açıp hemen soru soracağım sana. Sırf senin için açıyorum bak hesabı. :P

    YanıtlaSil
  2. ben kapatayım bari de kuranderde kalmayalım :P

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür