14 Ocak 2010

dextergit

Dexter izlemeye başladım. geçen akşam ablamdayken tesadüf eseri dördüncü sezonun ilk iki bölümünü izleyip sevdim.
şimdi ilk iki sezonu indirdim ve izlemeye başladım. güzelmiş gerçekten. Altuğ geçen sene önermişti de izlememiştim. olsun. kayıp değil. şimdi izliyorum işte. maksat izleyecek bir şey olsun.
izlerken fark ettim ki iş yine dönüp dolaşıp aynı yere geliyor benim için. keşke herhangi bir konuda yeteneğim olsa ve ben bunun farkında olsam diyerek kıskanıyorum lan yetenekli insanları. yeteneğim örgü örmek bile olsa olur. öyle bir yetenek olsun ki o işte yükselip uçayım. kıskanıyorum lan yeteneklileri.

6 yorum:

  1. dexter candır!

    çok şanslısın önünde izleyecek ve meraklanacak bir sürü bölüm var!: )

    YanıtlaSil
  2. birinci sezon yedinci bölümü bitirdim az önce.
    dergi dikteleri sebebiyle bir süre ara vermek zorunda kalacağım. ilk sezonu bitirip mi ara vermeliyim onu düşünüyorum kara kara.

    YanıtlaSil
  3. ilk sezonu bitir öyle ara ver. 3. sezonda çocuğu oluyor. (Maksat uyuzluk olsun.)

    YanıtlaSil
  4. zaten dördüncü sezondan ilk iki bölümü izlediğim için karıyla ayrılmayacaklarını filan biliyorum ve keyif vermiyor. çocuğu da çok svimli. allah analı babalı büyütsün.
    hatta Angel ve diğer karının birlikte olacağını da biliyorum. şimdi tartışmaları çok dravdan geliyor.

    YanıtlaSil
  5. auhauh olm sen benden iyi izliyon bence. O yazdıklarının çoğunu anlamadım ben misal. :D Ben cnbce'de denk gelirsem izliyorum çünkü. :D Bölük pörçük.

    Ama güzel dizi. Oturup izlemek lazım düzgünce. Senden bir ala alayım. :D

    YanıtlaSil
  6. ilk sezon en güzel sezon, sonra dördüncü..

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür