26 Ocak 2010

etmebulmadünyası

dün Niyan insanı ile dalga geçtim. elektrikler gitti.
lanetli kişi. şahane planlarım vardı halbuki. gece boyu çalışıp derginin yazısını bitirecektim. olmadı, olamadı. sinirden yattım uyudum.
inşallah sorun çıkmaz da bu akşam bitiririm. çok yük oldu üzerime. çünk çoktan bitirmiş olmam gerekiyordu ama bir türlü bitiremedim. sorumluluk kötü şey be. hiç sorumluluk almadan yaşamak istiyorum.
ayrıca dün çok büyük bir mahremiyet gün ışığına çıktı. yamuldum kaldım. ne demeliyim, ne yapmalıyım anlamadım hiç. şaşırdım.
ilk defa bir kampanyam desteklendi diye haybinkunduz dedim.
mal gibi dolanıyorum işte dünden beri.
toparlarım.
ayrıca çok deri takılıyorum bu aralar. deri eldiven ve deri gocuk giyiyorum. gocuk nedir tam olarak bimiyorum aslında ama giyiyorum. şehirde doğup büyümüş biri olarak gocuğu kırsal kesimde giyilen bir şey zannederdim küçükken. etrafımdakiler hep mont, kaban veya en fazla palto giyerdi. gocuk çok yabancıydı ama şimdi ne olduğunu anlıyor gibiyim. anlamasam bile içimden gocuk demek geliyor.
yazıyı hemen başka yere bağladım ki çok dökülmeyeyim. yoksa kim bilir neler yazardım.
çoluk gocuk eğlensin işte.
sonra uğrarım yine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür