04 Ocak 2010

kardanlego


çok zevkliymiş lan bu legolar. gerçi lego gibi değil. bildiğin aile boyu Kinder oyuncağı ama bu iki arkadaşı harmanlayarak yeni modeller çıkarmak istiyorum. anasını satayım parça arttırdım zaten bundan da. turuncudan (Ackar) iki parça kaldı elimde. siyah (Stronius) ise sadece bir taneyi dışarıda bıraktı. Stronius'un yapısı çok değişik. kendimi özel bir deney sonucu çok mükemmel bir canlı yaratan biyolog gibi hissettim. ellerindeki top gibi şey fırlatılabiliyor. gelip de oynamaya çalışanların gözünü çıkartabilirim. epey hızlı gidiyor.
K-Nex'i özlediğimi fark ettim. çok güzeldi. hâlâ var mı acaba. gidip araştırayım oyuncakçılarda. bana kalırsa gelmiş geçmiş en şahane oyuncaktır. yaratıcılığın ta dibine vurduruyordu. muhteşemdi. oyuncakçılarda pahalı diye Sabah alırdım. muhtemelen K-Nex sahibi bütün yaşıtlarım da Sabah ile sahip olmuştur o muazzam şeylere.

 
bu da kar. az önce çektim. üçayağı almaya üşendiğim için el destekli çektim. o sebeple biraz titredi. on beş saniye pozlamalı diye hatırlıyorum. yoksa epey karanlık lan. böyle gündüz gibi değil.

2 yorum:

  1. vardı son son k-nex'ler, lego benim de favori oyuncağımdı! hey gidi günler.

    YanıtlaSil
  2. Ulan O K-Nex'lerle "Karusel"de böyle koca koca lunaparklar vs yapıyorlardı. Bakıp bakıp içim gidiyordu be. Hiç yapamadım lan öyle şeyler. Üzülüyorum düşündükçe :(((

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür