05 Ocak 2010

komikmişim

dün saklandım ama ne zormuş lan saklanmak. sıkılmışım demek oyun oynamaktan. saklı duramıyorum. hiç konuşmasam bile muhabbet etmeyi özledim. uzaktan görüp de kendi kendime konuşmayı. şimdi saklanınca aslında kendim saklanmadığımı fark ettim. onu saklamaya çalışıyorum. bu da böyle farklı bir oyun olsun. saklambaç yerine saklamaç diyelim. komik olan kısmı daha yirmi dört saat bile olmaması. sigarayı bıraktım diyenlere hep kaç saat oldu diye sorarım. küçümseme sorusudur. başka bir amaç yok. şimdi kendime sordum. komik. kaç saat oldu ki bırakalı? ne bu kasılma, titreme?
kendimi iradeli sanıyordum ama yalanmış. büyük konuşmamak gerek.
zorlu zamanlar geçecek gibi. epeydir boşladığım müziğe sarılmalı. tanbur inlesin, gönlüm dinlesin.
bol meşgale lâzım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür