12 Ocak 2010

pembelimfıtıklı

olabilir insanı niye kız teması seçtin demiş o soru sitesi için.
ne alıp veremediğiniz var şu pembe-mavi ilişkisiyle. yok öyle bir şey. pembeyi seviyorum. moru da seviyorum. e maviyi de seviyorum. olamaz mı? olabilir.
Gmail'i de pembeli çiçekli olarak kullanıyorum. PetVille'deki Lüks Nermin'imin evi de baştan aşağı pembe. hoş o birazcık ünvanından dolayı o şekilde ama olsun.
pembe güzeldir. mor güzeldir. kırmızı güzeldir.
taze ergen gibi her şeyde siyahlara mı bürüneyim hâlâ. yaşasın renk.
Barış Abi'den gelsin

Dün gece düşündüm de renkler olmasaydı yaşanmazdı bu dünyada
Korktuğum odur ki kapkara bir dünyayı isteyenler var aramızda
Oyun ister bazen büyükler tabancalar, kılıçlar, tüfekler
Zevk meselesi bu karışılmaz
(Barış Manço)

1 yorum:

sana hayranım özgür