24 Ocak 2010

petrolville

Facebook'un Petville zımbırtısından bahsetmiştim ya daha önce. çok ylanız hissediyordum kendimi. yalnızca iki tane komşum vardı ve onlardan da birisi ölü hesaptı.
bir Allah'ın kulu da kalkıp hediye filan göndermiyordu bana.
an önce acaba neler var diyerek davetiyeler vs kısmına girdim ve ne göreyim? meğer Petville hediyeleri, komşuluk davetleri filan hep oradaymış. vay be. çok utandım. hele o özel olarak yollanmış yılbaşı hediyelerini görünce dünyam yıkıldı.
benden isteyince günler el verdiğince hepsinden göndermiştim de içimden insna karşılık olarka da bi musical treat filan yollar be demiştim. dışımdan erkeliğe bok sürdürmedim tabii. "erkek adam ödetmez, öder" zihniyetiyle yetiştirilmiş bireyim.

he bir de o kadar gerizekalı gruplara davetler gelmiş ki. mal mısınız lan? ne işiniz var

8 event invitations
246 group invitations
30 Page suggestions
100 other requests

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür