07 Ocak 2010

rapuzunzel

geçen gün fark ettim ki benim saçları uzamıyor. büyüyorlar. bildiğin büyüyor. hacmen artıyor. sadece boydan değil.
yılbaşında büyük bir tören ile kesmeyi planlamıştım fakat aksilikler nedeniyle olmadı. ha bugün ha yarın derken de zaman geçti. bugün aldığım bir emir doğrultusunda bir süre daha kesmeme kararı vermiş bulunuyorum.
evet, kafamdaki yaratıkla yaşayacağım. vallahi kesecektim. üç numara, keltoş olacaktım. emir demiri kesermiş ne yapalım. eğer eğitip de yıkandıktan sonra kurumayı öğretebilirsem çok fazla şikayetim olmayacak. görmüyorum ki lan kafamı. kırk yılda bir ayanya bakarsam o zaman görüyorum. bir de ylda filan yürürken çok komik gölgemi görüyorum. o eğlendiriyor işte. hem işlevsel saçlara sahibim. cebime koymak yerine kafama koyabiliyorum kalem, vida, tornavida, anahtar vs gibi şeyleri.
şimdi böyle diyorum ama işim belli olmaz. bakarsın yarın kazıtırım.
depresyondayım ulan. müzik istiyorum. hiç durmasın. hep çalsın. sarhoş olayım. dağılayım. makamların arasında gezineyim. bacaklarıma uşşak çarpsın. müstear dürtsün. zavil mıncıklasın. nihavend okşasın. mahur koştursun. dügah sarssın. hüseyni sarsın. hicazkâr bağırtsın. muhayyer ısırsın. rahatülervah uyutsun. neveser kırıtsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür