16 Ocak 2010

süperhala

bir haftadır süper hala bizdeydi.
annemin halası. seksek beş yaşında. Rize'den geldi.
hiç gitmez inşallah. hep bizde kalsın. hep bizde kalsın diyorum da iki günlüğüne annemin amcakızına gitti bugün. pazartesi veya salı dönecekmiş. minnacık bir şey. dizlerimin üstündeyken kendisinden uzun oluyorum desem yeterli olur herhalde. yüz altmış küsür santimdim şimdi oldum yüz yirmi diyor kendini tanıtırken.
süper babaanne ile süper hala karışımı biri. ismini bile bilmiyorum gerçi ama hep bizde kalsın bi'tanecik torunum deyip sevsin.
uyy yerim oni ben.

3 yorum:

  1. çok tatlısın!

    bizde de var bi süper hala babamın halası o da 88 mi ne, bi damla öperken inciticem sanıyorum. sürekli teşekkür ediyor, bir de "sen kimin kızısın?" diye sorup "bilemiyorum ki kusura bakma" diyor. allah ikisine de sağlık ve huzur versin.

    YanıtlaSil
  2. Benimde "Koca Halam" var. Gerçekten kocaman kendisi. Ben de onu çok seviyorum. Özlemişim.

    YanıtlaSil
  3. benim de bir süper buyuk annem vardı.
    Babamın ananesi.
    Kurtuluş savaşını görmüştü cocuklugunda.
    Savaş sırasındaki yoklukta evlatlık verildigi defterdar babasından, Atatürk ile aynı sofrada yemek yeyişinden her zaman gururla bahsederdi.
    Babasının onu okuldan alıp evlendirecegini ogrendiginde kendini merdivenlerden atmış kolunu kırmış ama yine de okutulmamış. Bizi her gördüğünde "okuyun cocuklar derdi".
    Okullarımızı bitirdigimizi göremeden öldü pamuk ninem.
    Öldüğünde 106 yaşındaydı.
    Pamuk gibiydi, minicikti.
    Rocky serisi favori filmleriydi her seferinde aynı heyecanla izlerdi.
    O yaşta bir yerde çalan bir müzik duydugunda kalkıp oynardı.
    Pişti oynamaya bayılırdı.
    Alzeihmer hastalıgı vardı.
    Çocukluğunu anlatırken Çanakkale boğazından antalyayı gördüğünü söylerdi.
    Gülerdik çocuk aklımızla.
    Yazdıklarını okuyunca onu ne kadar özledigimi farkettim..
    Nur içinde yatsın

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür