12 Ocak 2010

ürtmenim

sanat konusunda çok şanslıyım lan. geçenlerde farke tmiştim. geçenlerde dediysem çok geçti de ancak yazıyorum işte.
uğraştığım işlerde hep iyilerle hatta çoğunlukla en iyilerle çalışma fırsatı buldum.
kickboksta Tamer Serbest, tiyatroda İnan Arslan ve Ebru Seçen, neyde Hakan Alvan, elektrik gitarda Burçin Şener, klasik gitarda Tolgahan Çoğulu, solfejde Mustafa Saka, tanburda Özer Özel, tangoda Metin Yazır.
hiçbirini becerememiş olmamı buna bağlıyorum. önümde kolay hedefler ve örnekler olamadı çünkü. hangi birine yetişeyim ki. hâl böyle olunca da yarımlar dünyasında kocaman kulaçlarla yüzüyorum. çok da dert etmiyorum. birinden biri illa ki olur günün birinde. uzun lan hayat. kısacık ama upuzun. böyle felsefi gibi konuştum ya aslında kolpacılığın önde gideni bir cümle. zıt anlamlı şeyleri birlikte söyleyince bilge, karizmatik, feylozof olduğunu sanan kişilere hastayım. kolpasınız lan. hepiniz kolpasınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür