03 Ocak 2010

utangaçömez

Erdem de tangoya başladı nihayet.
bir gün herkes tangocu olacak.
o değild e dün gece çok fena hırs yaptım. bir kızcağız vardı. kendisi hoş, dansı hoş. daha önce de tanışmıştım diye hatırlıyorum fakat emin olamadım. gittim listeden adına baktım. yine emin olamadım. her neyse. hırs yapmamın sebebine geleyim. dansa edemedim kendisiyle. üç sefer yanına giderken başkası dansa kaldırınca yoldan dönmek zorunda kaldım. diğer zamanlarda da oturmadı hiç. hele iki kişi vardı ki çok sövdüm. yıllık kira kontratı imzalatmış gibi on, on beş parça dans ettiler sürekli. bak sürekli diyorum. çünkü bir defa iki defa yapmadılar bunu.
hileye bile başvurup tandaları bölüp erken cortinaya girdim. ban amısın demediler. uzaktan melül melül izledim. tam oturdu yerine. parça ortası filan dinlemeyip koşturayım yanına diye bir hamlede bulundum ki benim uzaktaki adımımla birlikte kendisinin pabuçlarına yönelmesi bir oldu. o esnada göz göze gelebilmiş olsaydık halime acıyıp çıkartmazdı belki pabuçlarını. çok üzüldüm. çok hırslandım. tekrar gördüğümde ona da anlatacağım. şimdi kendisini deşifre etmek istemiyorum. çünkü adını unuttum. c'li bir şeydi.
her neyse şimdi yıknaıp, üstümü değiştirip tekrar Baila'ya gideyim.
görüşürüz şekerler.

2 yorum:

  1. ahuahu aklıma bir şey geldi ama anlatmayacağım. :)

    YanıtlaSil
  2. aklından bir sayı tut.
    şimdi, herkesin aklındaki kendine.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür