24 Şubat 2010

anbean

ruh halimin boktanlığını anladım az önce bir görüntüyü izlerken.
geçen anların kıymetini bilemiyorum vaktiyle. şimdi izlerken keşke daha önce yapsaymışım diyorsam yanlış bendedir. he vallahi. bu kadar da çabuk öğreniyorum suçumu. aferin lan bana.
herkes eksikliklerini görüp kabullenmek yerine kendini geliştirmeye çalışsa ne güzel olur lan şu dünya. ben yapıyorum demiyorum ama en azından yapmaya çalışıyorum gücüm yettiğince. tabii ki pek çok şeyde ben böyleyim, bu da benim acizliğim, işine gelirse deyip kolaya kaçıyorum. bazen de fantaya kaçıyorum (he yaa kötüydü).
her kaybı, hatayı, ihmali, yanlışı tecrübeye saymak gerekir. hatta daha da büyüğü var bu işin. başkalarının kayıplarından, hatalarından, ihmallerinden, yanlışlarından ders çıkartabilmek. bunu yapabildiğimizde adam olma yolunda koca adım atarız.
Özgür için kocaman alkışlar ve on puan, on puan, on puan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür