04 Şubat 2010

evlibarklıadam

artık birileri sorarsa evliyim diyeceğim.
evli adam oyunumuza hoş geldiniz.
vay anasını be evlilikten bu kadar etkileneceğimi hiç ummazdım. o değil, bir de evlilik zihniyetinden o kadar soyutlanmış durumdayım ki, böyle bir garip şey, böyle bi' ilginç durum. cübbelinin birisine evet diyorsun sonra tapularınızı birleştiriyor. ortak mülkiyet oluyorsun.
psikolojik baskısı var bir kere. ne kadar rahat olursan ol kafanda bir sorumluluk olur. evde karım var, kocam var dersin.
çok değişik şey lan. nasıl bir kafadır acaba.
bir iki haftalığına evlensenize benimle. evlilik sürüm 1.0.2 alfa olsun
vay be. heyecanlandım şimdi. kendimi evliliğe hiç bu kadar yakın hissetmemiştim. sabah işe gidiyorsun, akşam eve geliyorsun anaa aynı kadın karşında. gece yatıyorsun. sabah karşı çişin geliyor, kalkıyorsun anaaa hâlâ aynı kadın. yine yatıyorsun sabah kahvaltı yapacaksın anaaam aynı kadın yine orada. banyoya giriyorsun çıkıyorsun. bornozla dolanırken anaa yine o kadın. sonra vızıltı gibi ses duyup odaya bir giriyorsun anaa yine o kadın bacak kıllarını alıyor. karnın acıkıyor mutfağa gidiyorsun anaa yine o kadın. demirbaş gibi. hep var. çok değişik. kadının değişmemesi değişik tabii ki.
düşündüm de ben hep odamda yaşarım. insan içine çıkmam çok fazla. mutfağa, tuvalete giderken ne kadar karşılaşırsam o kadar görüşürüm. evlenince de böyle olur mu acaba?
kabul etmem yoksa. hep insanla olmak çekilir mi canım. özel hayat diye bir şey var. sakin sakin, tek başıma oturmak isterim. gecenin bir vakti Altuğ ile kayalara gidip sabah dönmek isterim.
bunları yapamadıktan sonra ne anladım evlilikten.
galiba evlilikten ziyade evcilik oynamak istiyorum. sıkılınca haydi bana eyvallah diyebilmelisin baskı altında olmadan.
yaşasın özgürlükçü mücadelemiz!
sen bana karışma, ben sana karışmayayım. evde karşıma çıkmana razıyım. arada sırada oturur konuşuruz bile ama özel hayatımı işgal edersen bozuşuruz. boş ol, boş ol, boş ol derim götümü döner giderim. çıkıp döner yerim. sonra yine eve dönerim. gidecek başka yer mi var lan. ananın babanın evine git deyip seni kovarım bu sefer. kadın dediğin ekonomik özgürlüğünü elinde tutmalı mirim. tutamadıysan müstahak sana. tüüüh beter ol. rezil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür