27 Şubat 2010

hevesligenç

aşağıdaki saçma şey nedir diye sorular gelecek akla. hemen anlatayım.
geçen gece ablam senin akrepli yelkovanlı bir şiirin vardı çok güzeldi dedi. o ne lan dedim. uydurma diye de ekledim. yukarıda var, saklıyoru dedi. çüş dedim. üst kata çıkıp bulmaya üşendi doğal olarak ama nerede yazdığını söyledi. evde, siyah kapaklı bir defterin ortasındaydı dedi. az önce aklıma geldi eski ajandalarımı karıştırdım. 2003 senesinin şubatında buldum. güzel saçmalamışım ama denyoluğumun ispatı olsun diye yazayım dedim. ikinci haftada yazdığıma göre muhtemelen 14 Şubat geyikleri üzerine dalga geçmişimdir. hiç hatırlamıyorum. işin kötü yanı çok daha kötülerini de buldum ajandada ama o kadarına da utanırım şimdilik. gerçekten çok kötüler çünkü. çiklet manilerine benziyorlar. hem de daha uzunlarını düşünün. o kadar beter. kendimce felsefe filan yapmışım. o denli kötü. şimdi ben bile anlayamadım hangi ruh haliyle yazdığımı.

7 yorum:

  1. Genç dedi ki;
    Bilirim çok şeyi
    Çok şey benimdir çünkü
    Döner dünya etrafımda
    Etraf benimdir çünkü…

    Yaşlı dedi ki;
    Bilmeye çalışırım
    Çalışmak bilmeyi getirir peşi sıra
    Peşi sıra bilmek, pişmeyi
    Pişmek de yanmayı
    Acıtmadan…
    e.

    YanıtlaSil
  2. acımadan yanmak yanmak mıdır?

    YanıtlaSil
  3. yanmak acı vermez
    acırsa yanmazsın
    yanmak sızıdır için için
    budur esas yanmak...
    e.

    YanıtlaSil
  4. "yüzünü ıslatmadan ağlayabilir misin?" atilla ilhan

    bu cümleyi getirdi aklıma yorumlarınız.

    YanıtlaSil
  5. Ah, evet. Ne güzeldir...

    Yüzünü ıslatmaan ağlayabilir misin?
    Yarı geceden sonra telefon ettin mi hiç
    Karanlık adamlar hüviyetini sordu mu?
    Ben senin olmadığını arıyorum
    Belki gelmem, gelemem, beş dakika bekle öyle git...
    Attila İlhan

    YanıtlaSil
  6. ağlamanın en safıdır belki de. içten içe ağlamak. hele bir de gülümsemen gerekiyorsa.

    YanıtlaSil
  7. Evlat, son yazdığını; Bir de bakmışsın ki yokluğunun yokluğuyla yaşamaya alışmışsın... diye giden epey firaklı bir cümleyle tamamlamak istedim. Kim üzerine alınırsa diyerek...
    e.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür