09 Şubat 2010

silkelendim

silkelendim ama başım ağrıdı. burnum tıkanmış. halsizdim zaten bugün. hasta olabilirim belki. en iyisi işleri biraz daha erteleyeyim. gidip yıkanırım şimdi. sonra da dinlenirim biraz.
mal gibiyim sanki. gibisi çöp. malım ben.
malware
mektup isteyen herkes adresini yollasın. gönderilmeyen mektup olmasın artık.
zarflarım ve kâğtlarım hazır.
adresini yollayan herkese sorgusuz sualsiz mektup yazılır!
yaz vatandaş, sen de yaz. yaz, bir kenara yaz bütün sözlerimi. şaka lan şaka, yazma. söylediklerimi iki gün sonra yalanlarım ben.
adresini yaz ama söylediklerimi yazma.
selvi boylum al yazmalım.
aslında selvi değil, servi olması gerekir. hatalı.

ulan işe başlayayım artık dedim ya nasıl da geciktirmek için sana yüklendim yine.
vay anasını be. şimdi yıkanayım da sonra Elmo izlerim belki.
kahkaha atan Elmo oyuncağından da alacağım ama tırsıyorum ya onunla birlikte ben de delirirsem diye.

3 yorum:

  1. oha tek analog model benim sanıyordum..mektup yazıyormusun la cidden mi?

    YanıtlaSil
  2. analog, baba log, en büyük blog bu blog!
    mektup candır. en azından el emeği yazı ve koku taşıyabiliyor.

    YanıtlaSil
  3. koku taşıması okadar güzel biriey deği bence..türlü türlü koku war

    ayrıca bana "courcen" yazdıran şu kelime doğrulama olayı sinirimi bozuyor

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür