18 Şubat 2010

uykukardeşimverelini

biraz uyku sorunum var şu sıralar.
3 gün 2 gecede toplam altı saatlik uyku ve camış gibi dans, yürüyüş ortalamasıyla yaşıyorum. bu gece de erken uyuma şansım yok.
kopuk kopuk bilgiler vereyim.
dergi çıkmak üzere. son işlerdeyiz. haftasonu çıkmış olacak.
dün gece uzun bir süre üzerine ilk defa milongaya gidip kendim için dans ettim. eski kadromuzdan beri böyle bir şey olmamıştı herhalde. eski kadro dediğim de dört beş yıl önceki Mimoza, Nemesis dönemleri.
milongadan sonra da hiç sevmediğim türde bir yere gidip mutlu oldum. sabah beşte eve girip yıkandım. sekizde kalktım.
milonga öncesinde de Yeniyol Lions Kulübünde tango sunumu ve gösterim vardı. dün çok tango geçti yani. eskilerde tango olmak diye bir kalıp var. örnek: Fahriye çok tango kızdır.
bu akşam Gitar Cafe'de konser var. Altuğ ve Sami çalıp söyleyecek.
gece de eve dönüp dergi ve Tanser Abinin sitesini bitirmem gerek. daha doğrusu bitirmek değil de kolaylamak gerek. haftasonunu bulur bitirmem.

para buldurun lan bana. borçları kapatmam, Erdem'e Maserati, kendime tanbur ve kemençe almam gerekiyor. geri kalan parayı isteyenlere dağıtabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür