02 Şubat 2010

yusufgülüsevdi

Yusuf'u kaybettim Kenan ilinde.

dün Yusuf evlendi. Allah mutlu etsin. bizim Yusuf. çok garip. yengem oldu lan artık. bakalım sıradaki kim.
ben de evleneceğim lan. tez zamanda evlilik istiyorum. başka tanıdıklar da evlendi ama bu kadar yakın olunca tırsıyor insan. evlilik lan. boru mu!?
evlendirin beni de. aşk evliliği olmayacak nasılsa. inşallah olur ama olmaz işte. olsun. çocuk sahibi olmak istiyorum. beni babası olarak kabul edebileceklere duyurulur.
içkim, sigaram, kumarım, uyuşturucum, aldatmam yok.
genel olarak temizliği severim ama odamın dağınık olmasından şikayetçi olmam.
donumu, gömleğimi, çorabımı sağa sola kesinlikle atmam. en fazla yatmadan önce çok yorgunsam kapının yanına atıp sabah ilk iş olarak kirliliğe yollarım.
bedensel temizliğe önem veririm.
önüme bir çalgı veya kulağıma iki gram müzik koyarsan saatlerce kimseyi rahatsız etmem.
kendi düğünümde dans edebilecek kadar dans biliyorum.
saçım garip, tipim yamuk ama içim temizdir.
konuşmayı pek beceremem. bu sebepten de susmayı severim. durduk yere konuşmak zorunda kalmazsınız. sessizlikten yüksünmem.
ev işlerine yardım ederim.
çocuğa bakarım.
camları silerim.
karşımdaki istemediği sürece zorla sevişmeye çalışmam.
baş ağrısı sebebinde bile ısrarcı olmam.
ailelere karşı saygı gösteririm.
mangal yakarım.
sıcak şarap yaparım.
salağa yatarım.
gerekirse salakla yatarım.
hizmet edilmesindense kendi işimi görmeyi severim.

alın lan beni. bak ne biçim tanıtım yaptım.
gerçi kötü özellikleri atladım yanlışlıkla ama olsun. o kadar kusur kadı kızında da olur.


...bana çare bul, kendine çare bul. bağlandı elim kolum n'eyleyim. gel çöz beni, azad et benden (Hüsnü Arkan)

1 yorum:

  1. bu burdan olmaz, nafile yapma reklamını, kısıtlı kitleye hitap ediyorsun. çık esra erolla izdivaça türkiye duysun sesini. haberin olsun ilk soracakları soru bağkurlu musun olacak. buradan da programı seyrettiğimi açık etmiş oldum ama olsun, maksat sevap işlemek.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür