29 Mart 2010

döşünekartonserdiğimin

bu arada belirteyim ki hedefime ulaştım galiba
hasta olmak üzere hızla ilerliyorum. boğazım yanıyor ve burnumda akıntı var biraz. gerçi burnuma Vicks sürdüğüm için akıyor olma ihtimali yüksek.
cumartesi akşamı Eda ve Nermin de geldi milongaya. orada hasta olacak gibiyim yaklaşmayın dedim. Nermin'den kapak gibi cevap geldi. "korkma, korkma... hep gibi oluyor. bir şey olmaz". hö dedik o da açıkladı. hep hasta olacak gibiyim diyormuşum ama ne birisine bulaştırıyormuşum ne kendim hasta oluyormuşum. hakikatten iki yıldır öyleyim. çok az hasta oldum. hasta olacak gibi oluyorum ama olmuyorum. çok nadir grip oluyorum.
zaten dün filan da çok iyidim ama gece üşüttüm. incecik, kısa kollu keten gömlek ve ince bir ceketle sahilde dolandım biraz milonga yerini bulacağım diye. ters tarafa yürümüşüm. dondum epey. atkı filan da yoktu ki yanımda. döşüme döşüme yedim rüzgarı. gazete bulaydım onu koyardım göyneğin altında. tutardı rüzgârı.
neyse işte. bu sefer becerebilmiş olabilirim.
çıkmam gerek şimdi. geç kalacağım yoksa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür