20 Mart 2010

farmatango

eczacılıktaki dersler keyifli oluyor. ikinci haftayı da büyük bir kayıp olmadan atlattık. çok sistemli değil de gruba göre gitmeye karar verdim artık. deneysel olacak. daha verimli geçeceğine inanıyorum.
tabii saat sekizde çıkıp Orçun ile buluşacaktım fakat okuldan çıktığımda dokuz olmuştu. böyle olunca Orçun kendisi geldi bize.
ben geldiğimde Neşeler'deydi. ben de oraya gittim.
bir saat filan oturduk. ben mayışıp uzun oturdum. eve çıkmak zor gelince (toplamda on altı basamak) Orçun sırtında taşıdı beni. hatta asansörle çıkalım deyip asansörde Hilmi amcalara yakalandık. binmedik öyle olunca. neyse, yukarı çıkartıp eve bıraktı, ben de diğer merdivenlerden inip çantamı aldım.
birazdan yatacağız. Orçun da benim gibi uykusuzmuş son aylarda.
yarın evden çıkıp Dede Efendi'ye gideceğim ve bir daha eve dönüş pazar gecesi olacak.
yandım anam. Dede Efendi'den çıkınca eve mi kaçsam diye düşünüyorum. haybeye dört saat fazladan yol çekmek de koyuyor ama bakarsın yaparım öyle bir şey.
şimdi yatayım da sabah kalkıp yıkanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür