06 Mart 2010

günberisi

dün garip şekilde çok plansız programsız gelişti.
dekanlığa liste verilmediği ve kayıt alması için kulüpten kimse bulunmadığı için tango dersini yapamadık. içeri girme izni olan tek kişi bendim. benim tek başıma girmem de bir anlam teşkil etmeyeceği için bahçede biraz hoşbeş edip gittik. ayıp oldu insanlara. hele Ayça hasta hasta (yalnızca burnu ve kulakları) geldi. neyse ki Nimetlere gitti bu bahaneyle.
sonra Elif baskın yaptı. bilgisayarı ölmek üzereydi epeydir. kısıtlı imkanlarımla belki bir faydam dokunur diye oraya gittim. gece de orada kaldım.
halbuki dünle ilgili tek planım dersi vaktinde bitirerek erkenden eve gelip yatıp uyumaktı. çok da fazla şey değişmedi aslında. bilgisayar sorunu çözülemediği için yine erken yattık. sabah da yedide kalkıp eve doğru yola koyuldum işte. deokuz gibi evdeydim. hâlâ evdeyim. gün içersinde yapacak çok işim yok. biraz uyuyacağım. gece milonga var. dinç şekilde gideyim uzun zaman üzerine. uyanınca tanbur çalışırım belki. bilmiyorum. çok garip hissediyorum. yapacak çok işim yok uzun zaman üzerine. ertelenebilecek işlerim var hep. çok hoş bir şey.
tavsiye ederim. ne acil işim var ne arayıp sormam gereken insanlar. bana ait lan gün.
şimdi böyle diyorum diye sorun çıkar mutlaka. hadi hayırlısı. biraz karnımı doyurayım bari.

1 yorum:

  1. tesadüf bu ya ben de bütüüün ama bütüüün haftasonu evdeydim. cuma gecesi ve hatta cumartesi gecesi!!

    sadece bu sabah bir iki saatliğine halama bir de kuaföre gittim ki onlar da sayılmaz.

    sonra dayanamadım pazar aksam 9 itibariyle bi kahve içimlik çıktım evden yaşasın yaşasın isteyince oluyormus!

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür