31 Mart 2010

şahanegünler

çok güzel günler beni bekliyor. öyle hissediyorum.
pazartesi derslerine katılanlar çok güzeller. insan olarak güzeller. bedenen de güzeller ama orası beni bağlamıyor. herkesin güzelliği kendine. of nereden ne alaka bağladım buraya. iyi insanlar deseydim keşke. hiç uzamayacaktı.
iki gündür bilgisayar kullanamıyorum doğru düzgün. seyyar oldum yine. dün sabah çıktıktan sonra az önce ancak girebildim eve. çok verimli geçti iki gün de. pişman değilim. yine olsun, yine yaparım.
güzel kararlar bunlar. çok önce vermiş olmam gereken kararları ancak verebildiğim ve bu kadar boşa zama kaybettiğim için üzgünüm biraz ama zararın neresinden dönsem kârdır.
mutluyum.
şimdi hızlıca yıkanıp yatayım.
haydin güle güle
gmail dolmuş taşmış iki günde. gerçi iki gün değil. cumadan beri adam gibi kontrol etmiyorum. birikti iyice. yarın temizlerim artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür