08 Mart 2010

şufilmşuroman

düşündüm de ben epey film cahiliyim. anlamıyormuşum demek film işinden.
hayatımda önemli yer etmiş hiçbir film yok. yeri olmuş olan film illa ki vardır ama şu film bakış açımı değiştirdi, şu hayatıma böyle girdi, bunu mutlaka izleyin diyecek bir film gelmiyor aklıma.
çok çok düşünürsem aha bilmem ne güzel filmdi diyebilirim en fazla.
bu yanımın noksan olması kötüymüş.
derhal film arşivimi karıştırıp filmlere bakmam gerek.
Ağır Roman güzeldi lan.
Gemide ve Laleli'de Bir Azize de tavsiyelerim arasındadır. Deli Deli Olma da çok güzeldi. Se7en'ı da severim. Pulp Fiction'ı saymazsam olmaz. hatta Kill Bill serisini pek sevmesem de genel olarak Tarantino filmleri diyebilirim. Inglorious Bastards çok insancıldı. insan hayatını cart diye göze sokuyordu. inanmayacaksın kardeşim insana. anında satar seni.
bunları söyleyerek o kadar da cahil değilim, ben de film izliyorum demek istedim.
vallahi izliyorum zaman zaman ama işte anlamayınca geçip gidiyor.

2 yorum:

  1. "İçimdeki Deniz" adlı Alejendero Amenabar'ın yönettiği ve usta oyuncu Haviar Bardem'in inanılmaz oyunculuğuyla süslediği olağandışı, felsefesi filmin her karesinde, her diyaloğunda yatan muazzam bir başyapıt. Evlat bu filmi izle, muhakkak izle, bak bakalım başka filmleri hemen beğenecek misin...
    Kısa not: Filmde "yenge"yi oynayan arktris'e lütfen dikkat. İnsana böyle birinin gerçekten var olduğuna inandıran ve gözleri yaşartan bir oyunculuk koymuş ortaya.
    e.

    YanıtlaSil
  2. tabii ya nasıl unuttum onu
    senin tavsiyen üzerine izlemiştim. şahaneydi.

    ilgisiz olacak ama denizden çağrışım yaptı. Tom Hanks'in oynadığı Cast Away de çok güzeldi. küçücük sal ile okyanusta kaldığında en yakın arkadaşı Wilson (voleybol topu) tarafından terk edildiği zamanki çaresizlik muazzamdı.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür