02 Nisan 2010

kahvefın

fındıklı mındıklı kahveler var ya hani. çözdüm o işi. kahveyi aromalı yapmıyorlarmış. kahve kreması aromalıymış lan. çok cahil hissettim kendimi. ben de hep kahveyi nasıl tatlandırıyorlar diye düşünüyordum. gerizekalıymışım meğer. aldım fındıklı Coffee-Mate'i aha da fındıklı kahve oldu. şerefsizim ki oldu. vallahi bak. hem istediğin kadar fındık veya kahve baskın şekilde de yapabiliyorsun.
kahve yapmayı öğreniyorum galiba artık. hiç beceremiyorum güzel tadı olan kahve hazırlamayı. koku eyvallah, şahane ama tadı olmuyor. belki de ben sevmiyorumdur da o yüzden olmuyordur. Burçin abi de öyle mesela. kokusuna hayran ama hazırladığı kahveyi içmesi üç dört saat sürüyor. laf ola diye, maksat ağız ıslansın.
zaten uykumu da kaçırmıyor.
uyku deyince aklıma geldi. geçenlerde çok güzel bir şey keşfettim. yolda çok uykum geldi. enerji içeceği aldım ve içip otobüse bindim. bir uyumuşum var ya off ne güzeldi. deneyeceğim tekrar. galiba enerji içeceği içtikten sonra daha güzel uyunuyor. şimdilik %100'lük bir oran var bu konuda. gözlemlerim böyle diyor. bir denemede bir güzel uyku. ikinciyi yarın deneyebilirim. bilemedim şimdi.

bilimsel çalışıyorum
haaa ayrıca Mardin'e gidiş tarihim değişti. 19 yerine 15 Nisan'da yola çıkıyoruz. dört gün fazladan oradayım yani. bakan emiceler erken tarihte gelecekmiş. emiceler dedim. yani tek bakan değil, iki bakan olacakmış. birisi kültür ama öbürü necidir bilmiyorum. pek umrumda da değil açıkçası. keşke olmasalar. durduk yere saçma protokoller olacak. aman şirin gözükelim şöyle olsun böyle olsun. sevemiyorum resmi daireleri ve insanlarını. özellikle Ankara'dakileri. seyrek bıyıklı asabi şahsiyet ve adamları var ya Selahattin Duman'ın deyişiyle.

daldan dala atladım ama Selahattin Duman'ı çok seviyorum. muhteşem bir ironik zekaya sahip adam. kendisini anlayamayanlara pis pis gülüp kızıyorum. aslında kızmak değil ama anlayamadıkları için acıyorum kendilerine. neyse ki kendisi o tip insanları sallayıp da kendinden taviz vermiyor. zaten verse S.D. olmazdı. benimki de laf he. ben kalkıp adam hakkında ne yorumlar yapıyorum. lan benim etim ne budum ne. hangi cüretle böyle yorum yapıyorum. cahil cesareti işte.
cesaretin bedeli diye film çekeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür