13 Nisan 2010

kelebek

şu aralar yazamadım pek
fırsat olmuyor teknolojiyi kullanmaya. e-postalar, Facebook mesajları filan dursun bir süre daha.
cumartesi, pazar ve bu gece ablamda kalıyorum. yarın da buradayım.
yarın gündüz de çok önemli işlerim var. 9:30'dan sonra ulaşamazsınız. telefon melefon ı ıh. iletişimsiz bir gün geçireceğim.
akşamı zor olacak. o kadar önemli. akşamı zor olacak derken vakit hemen geçecek ama akşam bana zul gelecek. istemeyeceğim.
Mardin'e gidişe bir gün daha yaklaşmış olacağım. görüntüye göre ise Mardin'den Diyarbakır'a geçeceğim.
her şey allak bullak oldu. tüm planlar istemsiz gelişiyor.
vallahi mutluyum. mutluluk ve umut hiç bu kadar aynı anda olmamıştı.
anlatırım yakında diyeceğim ama Mardin'de pek internet hayatım olamayacak gibi bir his var içimde. belki çarşamba yazarım belki hiç yazmam bilmiyorum.
hayat güzel. bahar gelse de gelmese de bana geldi.
Erdem de geldi.

2 yorum:

sana hayranım özgür