02 Nisan 2010

şifa

iyileştim gibi lan. aslında çok dha iyileşmiştim gündüz ama şimdi azıcık burnum mızmızlanmaya başladı yine.
gösteri geçti. üniversite onaylı bir teşekkür belgem daha oldu böylece. sonra Baila'ya derse gittim. haftalık fırçamı yedim tabii ki. afiyet olsun. eve dönerken otobüste Ahmet Mayalı ile karşılaşmışız. o görmüş ama ben görmemişim. otobüsten inince telefon çaldı. bilmediğim numara. pek sık yapmadığım şeyi yapıp açtım. ben Ahmet Mayalı demiş ama ben nasıl olduysa alâkasız bir şey anladım. sonra o da her zamanki kibar üslûbuyla tanımış gibi yapma lan Ahmet Mayalı'yım dedi. haa dedim ben de. otobüste arkamda oturuyormuş ama nasılsa inerken birlikte ineriz diye düşünüp dürtmemiş. ben de birisini aramak içn erken inmiştim.
neyse işte. üşendim gerisini yazmaya.
yıkanmak için teşvik primi bekliyorum şimdi.
eli kolu kesik olanlara acil şifalar diliyoruz. bunun kangreni var, tetanozu var, sarılığı var... varoğluvar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür