08 Mayıs 2010

aciz

kendimi çok aciz hissediyorum şu anda.
kudurdum hatta. acizlikten. çelişkiye gel.
bir şey yapmam lazım ama yapamıyorum.
acaba nedir nedir demeyin yapabileceğim yegâne şey önüme çıkacak kişilere çatmak olacak.

ayrıca ayın 18 ve 19'u için bana iş buyuracak kişlerin kalbini çok fena kıracağım.
yokum. ülke dışında olacağım. telefonum filan da olmayacak. ruh beden filan ayrı ayrı olacak iki gün için. aşırı asabiyim. inşallah sokakta, tangoda birisi filan sataşmaya çalışmaz. hastanede biter. fenayım.

2 yorum:

  1. acizlik değildir bu evlat... olsa olsa bir durakta nefeslenmek, gelip geçen otobüslere nanik yapmaktır bir süreliğine... içindeki insalara da cabası...
    e.

    YanıtlaSil
  2. ebru abi bi gun su cocukla raki masaniza misafir kabul eder misiniz beni? Ozgur'u beklersem hic tanisamayacagim sizinle!

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür