03 Mayıs 2010

defneyledefnedin

şimdiye kadar çok defa söyledim, yazdım, bağırdım ama bıkmadım yine yazıyorum
ben öldükten sonra arkamdan mevlit, dua, ayin vs tertip edilirse çok fena beddua ederim. öldükten sonra nasıl beddua edeceksin gerizekalı demeyin. ölü bunlardan anlıyorsa beddua da eder.
kimseyi rahatsız etmeyin böyle şeyler yaparak. inanmadığım, inanmayacağım, kabul etmediğim gereksiz şeyler benim için.
bana pamuğu tıkamışlar daha dua etsen ne olur. saygısızca gelebilir ama dünya yaşayanlar için.
kimse bu konuyu açıklamaya, anlatmaya çalışmasın kalp kırarım. çok fena hem de.
ardımdan bu tip şeyler yapacakların ne ölüsü ölüme ne dirisi dirime gelsin. mümkünse Kastamonulu deyişiyle gömün beni ve sonra unutun. en fazla müzik olsun. kaliteli müzik. başka da şey istemem. o da benim için değil zaten. kalanların işine yarasın. sıkmayın kimseyi.
"Gömün ağuna goyayım!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür