07 Mayıs 2010

elakrabası

etrafımdaki insanlara baktığımda genel olarak akrabalarını filan çok seviyorlar, çok zaman geçiriyorlar cart curt. bende öyle bir durum olmadı hiç. hatta pek çok akraba olmayan kişi akrabalarımdan daha yakındır. alfabetik misal; Burçin Abi, Ebru Abi, Tanser Abi
öyle zamanlar oluyor ki bizim soyadımız niye farklı diye düşünüyorum boşta bulunup. daha komiği; ablamı gelin, Tanser abiyi öz abim zannettiğim bile oldu.
hayat garip. kimseye kalkıp da sadece akrabam diye özel ilgi gösteremem. çok klişe olacak ama banane la. ben mi seçtim akrabalarımı.
konu nereden çıktı bilmiyorum. aklıma geldi öyle

1 yorum:

  1. misal ben;
    çocuğum yok... istemedim... ama oldu... isteseydim, hatta kıçımı yırtsaydım böyle bir evlada sahip olamazdım... onun gibi bir şey yazdığın evlat... tanrı işini bilir...
    e.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür