21 Mayıs 2010

hastronomi

okuldan atılmışım ya la
öğrenci işlerinin açık olduğu saatlerde okula gidemediğim için bu seneki öğrenci kimliğimi bile alamamıştım bu sene. bugün Mardin harcırahları için medikoya gidince öğrenci işlerine de uğrayıp ikinci dönem harcına ne kadar faiz geldiğini öğreneyim dedim. meğer ikinci öğrenimde faiz işlemiyormuş. doğrudan kayıt siliyorlarmış.
iyi ki sınav dönemi gelmedi de ders mers çalışmadım daha.
hayırlısı olsun. üzülmedim vallahi. dönem sonunda bırakayım diye düşünüyordum çünkü. böyle olunca harç parası vermekten yırttım. sıfır borç ile İstanbul Üniversitesi dönemi kapanmıştır. önümüzde Anadolu Üniversitesi var. iki yıl sonra onu bitirmiş olurum artık inşallah.
böyle işte.
yazacak çok şey var ama araya soğukluk girdi be blogosfer. yazasım gelmiyor pek. vakit olmuyor, olduğunda da şevkim olmuyor.
pazar günü Elif'te mangal yapıyoruz topluca. hatta Elif ve Erdem de gelecek
önüm arkam sağım solum Elif oldu bu arada. yedi, sekiz tane var herhalde. tabii ki yâren ve yâr olan iki tanesinin yeri apayrı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür