17 Mayıs 2010

milongafilan

cumarteis akşamı muhteşem bir milonga oldu. kalite bakımından çok iyiydi. Timotteo son kez çaldı ve sabah yedide uçağa gitti. adamların başarımları çok iyi. neredeyse albüm kaydı gibi çalıyorlar. şöyle ki bir ara kapının önüne gitmem gerekmişti. geri dönünce de hemen bara girip bir şeyle uğraşıyordum. o sırada gözüm kemancıya takıldı baktım arşe sallayıp duruyor. ehehee parçaya eşlik ediyor kendince dedim. sonra baktım bandoneon ve bas gitar da çalıyor gibi yapıyor hemen kafayı uzatıp piyanoya baktım aha o da çalıyor. öyle farkettim gerçekten çaldıklarını. bu denli temizler yani. hatta o sırada üçüncü parçalarını mı ne çalıyorlarmış.
yüz kadar kişi olmasına karşın hem dans kalitesi hem dansçı kalitesi olarak oldukça iyiydi gece. bunca yıldır bu kalitede kaç milonga gördüm bilmiyorum. en kaliteli milongadır dediğim Point Otel'den bile iyiydi. daha ne diyeyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür