14 Mayıs 2010

özetmedengel

dün önce çok kötü bir şey oldu. sonra da akşamına çok güzel bir şey oldu. çok şahane dalgalar var hayatta.
her neyse atlıyorum o konuyu. nasılsa yakında herkes öğrenecek.
iki orkestralı milonga vardı dün akşam Tangojean'de. aslında gitmeyecektim fakat emir demiri kesti. Gulüm hoca haydi koş deyince topuklarım götüme vura vura gittim milongaya. önce Timotteo ardından da OKO Tango çaldı. gecenin sonunda birlikte de çalacaklardı ama o kadar bekleyemedim. çıktım erken erken. 23:50 dolaylarında çıktım sanırım. belki biraz dans ederdim ama şartlarım uygun değildi.
berbat kokuyordum. benim kullandığım koltukaltı zımbırtısı bitmek üzereydi. üzereydi derken bitti yani. çantamdakinde var sadece birazcık. valide de farklı bir tane almış geçen gün. sabah onu sürdüm. tabii koku farklı geldi. üzerine parfüm sıktım. bak şimdi aklıma geldi. o da bitmek üzere. almam lazım bugün yarın. her neyse. işe geldim sonra. akşamüstü bankaya filan gidince fena terledim. öyle böyle değil. berbat hava varmış. bugün de öyle gözüküyor. bu saatte kavurmaya başladı. hava ısınsın filan diyorudm ama suyunu çıkarttı. daldan dala atladım ama sahiden suyunu çıkarttı. hem insanların hem bulutların. akşam milonga esnasında yağmur yağmış deli gibi. ben çıktığımda çok az yağıyordu.
neyse, konuya geçeyim... o kadar terleyince muhteşem ter kokusu eklendi farklı koltukaltı ve parfümün üzerine ama lakin ki hiçkimse herkesin hayatına karışamaz, çantam yanımda olmadığı için gerekli temizlik işlemlerini yapamadım ve Baila'ya derse gittim. Allah'tan yolda da terlemedim.
ders çıkışı milonga emri gelince ceketimi almak için mutfağa girdim ve gözlerim ışıldadı. tezgâhta Nivea for men yazan şahane bir şey var. kokusuna baktım neredeyse yok. hemen fıs fısladım. meğer ben koku alamamışım ilk başta. onun kokusu da diğer kokulara eklenince hepten çekilmez biri oldum.
böyle olunca da utandım dans etmeye filan. çok az dans ettim. ha koku durumum normal olsa yine çok dans etmeyip erken çıkmayı tercih ederdim zaten. çok yoruldum artık. gündüz sigorta akşam tango. her gün her gün yoruyor. eve giremiyorum. gece birde ikide ancak gelip yıkanıp yatıyorum. sabahın köründe de çıkıyorum zaten. o da her gece olamıyor. Baila'da kalıyorum sıklıkla.
çok zor şey uzakta oturmak. yorgunken hiç çekilmiyor. bıktım arık her Allah'ın günü taksiye bayılmaktan. günlük otuz lira yol masrafı mı olurmuş be. ev tutarım lan o paraya. sonra mis gibi otobüs kullanırım medeni insanlar gibi. şaka maka kira parası veriyorum yola. kazandığım her şey yola gidiyor. başka hiçbir harcamam yok zaten. masrafsız insanım. gerçi masraf yapacak param kalmıyor ki. hoş masraf yapacak enerjim de kalmıyor. hangi gün nereye ne yapayım anasını satayım. millet haftasonu dinlenir; ben ise haftasonu geberiyorum. gerçi dansın yorgunluğunu seviyorum. tatmin ediyor ama cumartesi akşam dokuzda başlayıp pazar akşamı sekizde bitmesi biraz yoruyor.
her enyse, nihayetinde birilerine bir şey anlatmak ve bunun üzerine bir de para alıyor olmak çok büyük bir haz veriyor. az olsun ama sevdiğin işle olsun. çok paran olup da sevdiğin şeyleri yapmaya vaktin, enerjin kalmadıktan sonra ne yapacaksın parayı. afedersin ama makattan mı atacaksın bahşiş kutusuna atar gibi.
sevdiğin işle karnını doyuracak kadar kazanıyorsan yeter. o yüzden gençken borç harç bir şekilde konut sahibi olmak gerek. kira ödemeyen insan her türlü geçinir.

nereden nereye atladım be. peheyyt
tarçınları kırıp kurabiyeleri hüpleteyim şimdi.
ha bu arada dün ceketimin asılı olduğu sandalyeye kim oturduysa deli gibi parfüm kokutmuş. sabah apar topar evden çıkarken ceplerini boşaltmak zor geldiği için yine aynı ceketi aladım ama bayağı bildiğin kadın kokuyor. bak bu da tangonun kötü yanı. geceye nasıl başlarsan başla genelde üzerinde bir sürü farklı kokuyla bitiyor. bu yazı için son sosyal tespitim olmuş olsun bu da.
budistlerin en sevdiği şarkı nedir?
bu-da gelir bu-da geçer ağlamaaa

5 yorum:

  1. Az kaldi az,sabret biraz..Alacagim o evi:)

    YanıtlaSil
  2. kırmızı bahşiş kutusuuuuu :D

    YanıtlaSil
  3. benden de 100 Lira çalışır
    neredeyse tamamlandı para. 100 küsur bin eksiğimiz kaldı sadece

    bahşişleri yalnızca kutuya tıkıştırınız

    YanıtlaSil
  4. Bu arada;
    Bu da gelip bu da geçiyo ama aglamak lazim,aglayinca daha cabuk geciyo,tecrubeyle sabit.Hele bide konusma ozurluysen direkt aglayacaksin,bebekleri ornek alcan,nasil da gamsiz yasiyolar.Aglamak guzeldir,suzulurken yaslar gozunden..

    YanıtlaSil
  5. Rast makamında güzel bir eser ile yayın akışımıza devam ediyoruz. Ağlama Değmez Hayat Bu Göz Yaşlarına

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür