07 Haziran 2010

nesonunebaşı

çok güzel bir haftasonu geçti.
Ebru abi ile buluşmaktı niyetim ama olamadı.
adaya gittik. gerçi Burgaz değildi ama Büyükada ile idare ettik. şansımıza güneş müneş şahaneydi. geri dönerken bozdu hava. zaten bozuş da o bozuş. hâlâ düzelmedi.
Baila'da bomboş bir milonga beklerken otuz dört kişi vardı. artı biz deyince kırka yakın olduk. işin garibi de bu insanlardan pek çoğunun ilk defa geliyor olmasıydı. niye garip? çünkü bu hafta duyuru yapmayı unuttum. her neyse, artık çarşamba perşembe de 18:00 - 21:00 arası Baila'dayım. güzel gelişmeler olmakta gibi. nah anlatırım. salı akşamı da Omar ve Monica çiftinin dersi olacak bu hafta. önemli dansçılar.
dans haricinde ne yazayım bilmiyorum. nasıl bilmiyorum yaa hay salak kafam. asıl yazayım deyip de blogosferi açtığım konuyu unutuyordum
sigara teranesi yine. öyle hayvanoğlueşekler var ki annelerini tenzih ederim tam orospuçocuğuitsoyuşerefsizler... şöyle ki; hava yağmurlu, gecenin bir vakti otobüs bekleniyor fakat bu oçisş'ler otobüs durağında sanki hakları varmış gibi sigara içiyorlar. şükretsin gavatlar ki halka açık bir yerde yazıyorum da içimden geçen güzel sözlerin hepsini söylemiyorum. çok uzar bu konu. yanımda sigara içen bütün düşüncesiz mahlukatlara selam olsun. boğazınız düğümlensin, ciğerleriniz patlasın. çektirdiklerinizin bin beterini çekin inşallah. kim olduğu hiç önemli olmayan bir niyaz bu. hariçlik kümesi yok. herkes dahil. çektirdikelrinizin beterini çekin inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür