07 Haziran 2010

saçsakal

yazmayı unuttum.
iki hafta önce randevu alıp geçen hafta salı günü berbere gittik saçımı kestirmek için. gittik ama acil başka bir iş gelmiş. o yüzden kesemedi Volkan bey. bekle dedi ama bizim vaktimiz yoktu beklemek için. cuma günü gidip kestirdik. yine söylediği saatten bir buçuk saat sonra kesti gerçi ama olsun. vakit vardı o gün.
çok garip yer lan kadın berberi. bir kere saç kestikleri yerde lavabo yok. kafanı eğip yıkamıyor. başka koltuğa geçip kafanı arkaya yatırıyorsun öyle yıkıyor filan. ürkütücü bir yer. hele beklerken cehennem rüzgârlarını yaşıyorsun. saç kurutma makinelerini kapatmayıp koltukaltlarına alıyorlar. kapatıp yapsalar ya dedim ama makine soğurmuş. sıcak üflemek zorundaymış cartmış da curtmuş.
üşenmezsem koyarım bir resmimi akşama. çok üşenirim gibi geliyor ama Aylin flash belleğe atarsa resimleri ve ben de eve gittiğimde bilgisayar başına oturabilecek mecali bulabilirsem kendimde eklerim. aa Facebook'ta olması gerek. yakın halim var mı bilmiyorum ama cumartesi pazar Baila'da çekilenlerde kafam kısa doğal olarak.
çok fena daraldım. dışarı çıkıp yağmurda sıçan gibi olana kadar koşmak istiyorum. son enerjim öyle tükensin. bittiği yerde yere yığılıp kalayım. muhtemelen çok uzun sürmez zaten. yürümeye bile halim yok ama işte koşayım, idmana gideyim, kavga çıksın gibi şeyler istiyorum. enerji atmam gerek. hepsi bitsin ki adam gibi doldurayım. gözlerim ağrıyor lan. yeter da. boş boş oturuyorum. biraz camdan bakıp insanlara küfür edeyim diyorum ama adam geçmiyor doğru düzgün
tanburumu getirseydim keşke. etüt çalışırdım
lanet olsun günümdeyim. çok güzel kavga çıkartırım en ufak şeyden. tadı kaçmasın isteyen zıtlaşmasın bugün. fena kaçırırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür