07 Haziran 2010

uykuluk

çok uykum var ve halsizim ya la
cuma gecesi neredeyse hiç uyumadığım halde cumartesi çok iyiydim. cumartesi gecesi ise beş, altı saat kadar uyumuşumdur rahat. dün de çok iyiydim. hatta epey enerjiktim. bütün gün dans ettim filan. akşam da dört, beş kilometre kadar yürüdüm ve ona rağmen iyiydim. gerçi eve gidince yıkanma, kuruma, kitap okuma, yazılacak şeyler falan filan derken sabahı buldu yatmam ama en az dört saat uyumuşumdur yine. lâkin bugün fenayım. kafam düştü düşecek. gözler kapanıyor. halsizlik ağrıları da baş gösterdi. şimdi aldığımız haberlere göre okullar yarım gün tatil olmuş. sel bekleniyormuş. ne kadar güzel haberler. Özgür de gece gece yürür yine nasılsa.
işe yakın ev tutmak için sponsor arıyorum. evin her yerine reklam alabilirim. her gün İstanbul'dan Ankara'ya gitmeye eşdeğer süreli olan yoldan kurtulayım yeter. özellikle geceleri olmasın bu yol. ellimi göremeden gebereceğim yoksa. ya sağlık sorunlarından ya da gece gece yürürken serserinin teki yüzünden.
bir yatak, bir duş, ufak tefek bir mutfak, bir de tuvalet olsun yeter. iki tane de sandalye tabii. ömrüm boyunca evden başka bir beklentim olmadı zaten. hiçbir zaman fazlasını kullanmadım da. kendimi bildim bileli odamda yaşarım. oda dışına çıkmam tuvalet, yıkanma ve tepsi hazırlayıp odaya dönmekle sınırlı. ha bir de misafir filan gelirse mecburi çıkışlar oluyor. haydi millet pamuk eller cebe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür