21 Temmuz 2010

anlamsız

geçenlerde Orion ofisteyken arabayı yıkamaya bıraktım. nasılsa iki saat filan ofiste kalacaktık. o sırada temizliği aradan çıksın dedim. tüy filan var o yüzden dışı çok önemli değil ama iç yıkama güzel olsun dedim bırakırken. tamam abi merak etme filan deyip aldılar anahtarı. neyse, iki saat sonra çıktık ofisten gittik Orion ile birlikte arabanın dışı kirli. Allah Allah dedim. o sırada adam geldi abi yıkamadık senin arabayı dedi. ben de herhalde dış yıkama yetişmedi filan dedim. içi bitmiştir ama değil mi dedim. yok abi hiç yıkamadık dedi.
ardından şöyle konuşmalar geçti
+hayırdır? sebep?
-içi kirlikydi abi
+o yüzden yıkamaya getirdim zaten. arabayı gezdirmeye gelmedim ki
-ama tüy filan vardı, uğraştıracaktı
+süpürecektin sadece. herkes yapabiliyor
-kirli filan diye uğraşmadık
...

bu da bugün oldu
+iki tane pide döner. ikisi de turşusuz olsun.
-tamamdır abi
*ödeme yapılır falan filan*
-turşusuz olacaklar değil mi abi?
+evet. ikisi de turşusuz olacak
-hemen veriyorum
*alınır çıkılır. döner açıldığında bol turşu ile karşılaşılır*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür