22 Temmuz 2010

tatilkitabı

tatilim bitiyor diye midir nedir felaket bir uyku problemim başladı. uyanamıyorum. sabah uyanamadığımdan otobüsü kaçırıyorum. otobüste de uyanamadığımdan ineceğim durağı kaçırıyorum.
gerçi hastalıklar, yorgunluklar filan çıkıyor muhtemelen yavaş yavaş. iki haftadır evde kalmıyordum. bu hafta ev sahibi dönüyor memleketinden. ben de doğal olarak eve dönüyorum. o kadar zor gelecek ki. alıştım rahata. yürüyerek gidiyorsun insan içine o kadar rahat. değil taksi maksi, toplu taşıma bile kullanmıyorsun. yürüyerek beş dakika.
yeniden taksiye çalışmaya başlayacağım geceleri. zor iş uzakta oturmak. vallahi zor. hele ki işin akşamlarıysa. gece gece bir kilometreden fazla yürü veya o otobüs de kaçarsa 20TL taksiye bayıl. bundan önce de bir saatten fazla yol git dolmuşla, metrobüsle filan. vuhuu diyorum. hoş geldin uzak yollar.

3 yorum:

  1. Vazgeçmek için öyle uzun bir gece ki…
    Tutunmuşken sesine; düşmek kadar yaralı, düş kadar yalan!
    Başa dönmenin tutar yanı yok, devam etmenin geleceği…
    Vazgeçmenin eteği örttü gecemizi.
    Açarsak gözlerimizi, biri ölecek!
    Kapattıkça ağlıyorum!

    “Ya ben” diyemeyeceğim kadar suçluyum bu gece…
    Bitmez vicdan hesabımda ağlıyorsam, hayvanlığımdan!
    Vazgeçmenin mümkünlüğü, bir kadının korkusunda.
    Kendi korkusuzluğumda erdemsiz bir duruş, şeytansı bir inat!

    İnsan olmanın sihrini, bir aşkla bozmuşum; haberim yok!
    Çocuk gülüşüm sinsiliğimin maskesi,
    anlamlı kelimelerim hilelerimin kılıfıymış; haberim yok!
    Vazgeçmeden de yaşanabilseydi bu sevda!
    Hak yemeden haklıca, kural yıkmadan
    Ve boynumuza vebal almadan helalce…
    Vazgeçmenin öncesinde, vazgeçilmenin içindeyim!
    Sen bir adım sus, ben koşar adım susarım.
    Konuşmadan yaşarım, ölüm sessizliğimi!

    YanıtlaSil
  2. kendi kendine sus mümkünse

    YanıtlaSil
  3. Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir...

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür