30 Ağustos 2010

çokkabaözet

bu hafta Elif bizdeydi. bugün de ablamdaydık hep beraber. balık vardı mangalda. rakısız. üzerine de İnci'den profiterol. geçen gün de ben fırından tatlı aldım. şekerpare hem de. en sevdiğim tatlılarda başı çeker herhalde. bir taneyi bile zor bitirdim. öyle rezil bir tadı vardı. yuh dedim. ben yapsam daha güzel yapardım.
böyle işte. boş bir milonga geçti cumartesi günü. antrenman idare ederdi. planların tarihlerini oturtmak çabasındayız şu sıralar. aksilik maksilik çıkmazsa duyururum yakında. dikkat ettim de buraya ne yazsam patlıyor, olmuyor. o yüzden sükut iyidir. bir süreliğine en azından. havadan sudan şeyler yazmak gerek buralara. fazla özele inmemeli.
Özer hocamı özledim.
Özer hoca deyince aklıma geldi. geçen hafta Sayfınlar'a gittik iftara. maşallah çok güzel evleri var Yağmur'la birlikte. iki erkekten beklenmeyecek kadar bakımlı, temiz, keyifli, düzenli bir ev. helal olsun dedim. çok da fazla kıskandım. doğruya doğru. evin yeri, içi, içindekiler... hepsini kıskandım. onlara da söyledim zaten
yatıyorum şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür