14 Eylül 2010

koşturdurma

tüm bayram eşya taşıdık. arife günü başladı taşıma işi. sonraki 3 günde de tadilatlar, kurulumlar, temizlikler falan filan sürdü. tüm bayram boyunca yalnızca son gün milongaya gitmek için giyindim. geri kalan zamanda şort atlet şeklinde takıldım. güzel oldu. böylece sıkıldığım bayram gezmelerinden yırttım. halama da pazar akşamı gidebildik. Baila'ya dair anlatacaklarım vardı ama unuttum şimdi. hatta unutmayayım da yazayım demiştim. gelir belki birazdan aklıma.
dün gece de Özer Hocalar'daydık. sabaha doğru hâlâ dergi işini konuşuyorduk. en son Özer Hoca Beni Kör Kuyularda Merdivensiz Bıraktın'ı söylerken Aslı Hoca'dan burada kalın, sabah gidersiniz teklifi geldi.
ekim başında yeni sayımız çıkıyor muhtemelen.
bu arada Metin Hoca gidiyor. 18-19.09.2010'da son çalıştaylarını yapacak. ondan sonra İtalya ve ardından uzun vadeli Amerika. bize çok iş düşüyor. bu hafta da yoğun geçecek epey. evin yolunu unutabilirim yine.
henüz kamuoyuna tam anlamıyla duyurmadığımız güzel iş için ise ufak tefek engeller çıktığında birazcık gecikme olacak. meraklanmayınız. yakında öğreneceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür