20 Ekim 2010

doğumgünüfonu

bir kampanya başlattık Elif'le. doğüm günü hediyesi aldırmayacağız kimseye. onun yerine nakit olarak ihtiyaç fonuna destek kabul edeceğiz.
doğum gününe az kaldı ya. duyanlar duymayanlara haber etsin.
ilk destek valideden geldi.
5lira veya 100€ fark etmez. hediyenin küçüğü büyüğü olmaz ki. kim ne isterse.
önemli iki büyük ihtiyaç var. doğru düzgün kullanılmayacak hediyeler yerine büyük ihtiyaçların giderilmesine katkıda bulunulsun.
mantıklı olan yapılsın artık. misal benim doğum günlerimde incik cincik bir dünya gereksiz şey oluyordu ya da zevkime uymayan giyecekler falan filan. ben de çok sevinmiş rolü yapmaktan bıktığım için tamamen kestim kutlama işlerini. mis gibi de oldu. he eğer eskiden beri böyle mantıklı doğum günü kutlamalarında bulunulsaydı belki de tiksinmezdim kutlamaktan. bilmiyorum. şimdi aklıma geldi bu ihtimal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür