24 Aralık 2010

saraytacus

Deli Saraylı diye bir dizi var... dı...
Perran Kutman, Çetin Tekindor filan. her neyse diziyi bitirdiler. izlediğim 2-3 taneden biriydi. Show TV yine her zamanki dangalaklığıyla bir düzgün yapımın daha canını çıkarttı.
bunda garip bir şey yok. onun bitmesiyle birlikte benim başladığım dizi Spartacus: Blood and Sand.
nasıl bir diziymiş yahu bu. Erdem önermişti. ruh hastası bir diziymiş gerçekten. değişik bir şey. neredeyse Saw serisinin dizi yorumu.
dördüncü bölümdeyim şimdilik.
ha bir de çok güzel mallık yaptım. Erdem söylediğinde indirmiştim ilk sezonun tamamını. yanımda duruyordu. dün ise diziport.com'dan kesile kesile izledim ilk üç bölümü. bir de laf edip duruyorum siteye. salak kafa işte. mis gibi depodepo'dan indirmişim. ne işim var flash sitelerle.
olur böyle şeyler.
tango öğrencisi lâzım. bol öğrencili günler diliyorum kendime ve Böcelek'e.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür