23 Mart 2011

erimişdondurma

ermiş gibi adamım la blogsopani. iki gündür telefonun güncellemesini araştırayım da yapayım diyordum. gerzek Motorola, artık yeni sürümü çıkacak olmasına karşın henüz Android 2.2 güncellemesini yayınlamadığı için telefondan Flash vs gibi şeyleri kullanamıyordum. forumlarda aradım az önce. root moot bir şeyler diyorlar. sonra aramayı değiştirdim abov ne göreyim. Motorola yasal güncelleme yayınlamış. gerçi Türkiye için henüz yayınlanmamış ama onu da ay sonu gibi yayınlayacaklarmış. doğruysa tabii. Arabistan için bile yayınlanmış ama Türkiye'ye yok. yayınlansın artık. teknoloji koştu gitti. daha geçen sene çıkan güncellemeyi yükleyemiyoruz. tüü bize.

işte bu da bulmuş da bunuyora mis gibi bir örnek. daha aylar öncesine kadar kullandığım telefon 256 renk gösteriyordu yalnızca da şimdi yok efendim Flash desteği yokmuş. a osuruklu Özgür'üm benim. ne çabuk havalandın. ananın karnından teknoloji ile doğdun sanki. oldu olacak iki ayda bir gidip telefon değiştir dallamalar gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana hayranım özgür