18 Nisan 2011

vicdanıolanlardirensin

bir ülkede öyle bir parti düşünün ki her şeye karşın iki dönem üst üste iktidar partisi olmuşlar. kanunlarla oynayabilecek kadar çoğunluğa sahip olmuşlar. istediklerini yapıyorlar filan. yeni seçim dönemi yaklaşmış ve bu parti seçim vaadlerinde bulunuyor.
komik değil mi?
ulan bunca yıldır niye yapmadın vaad ettiğin şeyleri?
halk embesil olursa tabii ki inanır bu vaadlere. oy kitlesi olarak okuma yazmayı becerip de okuma anlamayı beceremeyen bir kitleden bahsediyoruz. bu kitleye karşı çok güzel oyunlar oynayan, Nesrin Topkapı'yı aratmayan kişiler sunuluyor. ne bekliyoruz ki. olacağı bu tabii ki.


Ülker ürünlerini yıllardır ağzıma sürmüyorum diye dalga geçiyorlar, tek başıma onu yemesem ne değişir diye. ben üzerime düşeni yapıp bulunduğum safı belirteyim yeter bana.
ben yapmazsam başkasının yapmasını isteyemem.
ben direnmezsem başkasının direnmesini bekleyemem.

3 yorum:

  1. Bir Ha koçuma!, bir de tabi! aldın benden.

    Aynen katılıyorum!

    YanıtlaSil
  2. "Kahve Dunyası" da ayni sekilde..Hicbir seyini icmiyorum,icemiyorum...

    YanıtlaSil
  3. Kahve Dünyası işini çok geç öğrendim. O zaman kadar vermiş olduğum paralar için nasıl günah çıakrtacağım bilmiyorum.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür