07 Mayıs 2011

pirpirlaucmak

Erkan Oğur dinlemek cok degisik bir haz, acayip bir huzur veriyor. Surekli farkli parcalarda yeni seyler duyuyorum sanki. Bu aralar Bir Ömürlük Misafir'den Ağırlama'ya takilmis durumdayim mesela. Surekli bir seylere kilitlenip kaliyorum. Isin tuhafi ayni albumler icinde ayni parcalarda bin kere dinledigim bir geckiyi, bir ezgiyi, suslemeyi bir anda off be diyerek kafamda yeniden aydinlatip yeniden haz almam. Hani dove dove bayiltirim, ayiltip yine doverim denir ya. Oyle bir sey. Dinledigim ayni ama farkli zamanlarda bambaska hazlar.
Ileride cok anilacak bu adam. Daha yasarken nami yedi duvele yayildi ama ileride Cemil Bey'den bile cok anilacak belki. Uasayan efsane. Keske ölümsüz olsa da her nesil faydalanabilse, nasiplense tum insanlik.
Çok yaşa Erkan Oğur!
Yillar once Emrah Ablakin bir mini cizgiromaninda herkesin nefes kotasi vardi. Baskalarina verilebilen, alinabilen, calinabilen. ben verirdim kendi kotamdan.

5 yorum:

  1. "kiz kardeşim mommo" yu izledin mi? İzledinse orda ki Erkan Oğur un soylediği parça sen de var mı? Ben bulamıyorum..Ya da aramayı beceremiyorum..Orada farkli bir ensturman mi var? Ne olduğunu anlayamadım ben enstürmanın...

    YanıtlaSil
  2. http://www.netvideoizle.com/kiz-kardesim-mommo-erkan-ogur-dinle.html

    Çocukla kızın bakıştığı sahnede ki enstürman ne? Keman deil,gitar deil,çello deil? Bilemedim.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel yazmışsın la!

    YanıtlaSil
  4. izlemez olur muyum hiç.
    1.10 civarlarında sivri gelen ses kopuz.
    3.13'e kadar perdesiz gitar, pad ve piyano var.
    3.07'de çello giriyor
    3.52'deki zurna duduk arası bir şey tam anlayamadım.
    3.47 yine yer yer kopuzun yanı sıra perdesiz gitar, pad ve piyano
    6.30'dan itibaren perdesiz gitar, e-bow, piyano

    Erkan Oğur candır.

    YanıtlaSil
  5. "Çello Gitar" mış...Ve Erkan Oğur un icadiymiş ve ilk kez bu filmde kullanmış..Çello dinlemeyi çok sevdiğim için kulağım o sesi seçmiş demek ki..Ama bu sazla ilgili doru duzgun yeterli bilgi ve görsel yok ne yazık ki..Keman hocamin da çok bilgisi yok,O da bakacak..Sen de biseyler öğrenirsen ilet bana.

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür