27 Mayıs 2011

tarihitekerrur

Bazen mal miyim acaba diye dusunuyorum. Ozgur bu, hic durur mu! Yapistirmis cevabi: Evet!
Sebeb-i mallik teshisine gelelim. Kendimi tekrar ediyorum. Mutemadiyen bunu yapiyorum. Cift yonlu tekrar hem de. Surekli insanlarla konusmalarimi tekrar ediyorum kafamdan. Cok alakasiz, pek bir sacma konusmalari bile tekrarliyorum. Cift yonlu tekrar dedim ya, digeri de soyle oluyor; insanlarla icimden konusuyorum olmamis konularla ilgili ve karsi tarafi seslendirirken ya soyle derse, ya boyle derse deyip farkli replikler sunuyorum. Sonra da o kisilerle konusurken onceden kurdugum seyler gelince sikiliyorum, konusasim gelmiyor. Zira o muhabbeti onceden yapmis oluyorum zaten. Surekli deja vuda yasadigini dusun. Oyle bir sey.
Bir de bu sacmaligi cok alakasiz isler yaparken bile uyguluyorum. Dikkat daginikligimin en buyuk sebebi budur. Pek cok zaman tanbur calisirken bile icimden birileriyle konusuyorum.
Vardir psikiyatrik bir aciklamasi illa ki. Kendimi Turk hekimlerine birakasim geliyor.

3 yorum:

  1. illaki vardır psikiyatrik açıklaması ama tek değilsin. hatta genel olarak toplum psikolojisinde bile akisleri görülebilir(çok bilimsel gördüm kendimi), milletçe dizileri sevme sebeplerimizden biri bence bu: diyalog yazmayı seviyoruz.

    YanıtlaSil
  2. insallah benimle içinden cok konusuyorsundur da onun icin dışından konuşmuyoruzdur. en son bi aradım "sizi geri arayacagım" diye mesaj attın atış o atış. hooop!

    YanıtlaSil
  3. konuşmak iyidir.

    epey konuşuyorum vallahi. sık konuştuklarım içindesin.
    ne zaman aradın da otomatiktiktiktik mesajı aldın?
    ya şuursuz anıma denk gelmiştir ya da kendi kendine olan işler içindedir. haberim yok hiç.
    geçen gün Facebook'ta yazdığını epey saatler sonra gördüm ve nette gözükmüyordun o kadar. başka da irtibat çabası görmedim vallahi.
    ha bir de adaya gecikmeli geliyoruz deyip satmıştın ;)

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür