19 Mayıs 2011

vayvayvayirlis

Mutfakteyken goremedigim kablosuz modemi bahcedeyken gorunce sekteikalpten gidecektim. Sasirma sebebim evin 14.katta olmasi. Gerci gordu ama baglanabilecegi kadar guclu degilmis. Baglansa hic cikmayacaktim eve. Ozlemisim hafif serin havada sokakta bos bos oturmayi. Cimenler de biraz koksa tam olurdu. Yapmam gereken dunyalar kadar is varken sadece ogrenci listesini islemis oldugum* halde tum islerimi yapmis da bosa cikmis gibi huzurluyum.

*tam bu anda ablam aradi. Az once banki sallamamisim, deprem olmus. Simdi de birisi disari cikti, baskalari da camdan deprem oldu deprem diyor. Banki salladim sandiydim. Doyasiya yasayamadim depremi. Evde olsaydim keske. Hic deprem yasamadim bu evde. Yuksek katta sallanmak isterim vallahi. Ruh hastasiymisim gibi oldu ama isterim yani. Dogruya dogru. Aha disari cikiyor millet. Cok mu salladi acaba la?

2 yorum:

  1. Birazcık sallanmış!

    Linki açamazsın belki: Kütahya 6.1

    http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/recenteqsww/Quakes/usc0003j4a.php

    YanıtlaSil
  2. ben açana kadar 5.8e düşmüş. burada da haberler 5.9 dedi. ortalama 6 diyelim. en temizi o. söylemesi de kolay. hem manidar da bir değer. yer altı hareketleri ne de olsa

    YanıtlaSil

sana hayranım özgür